سرخط خبرها

تماس‌های مشهدی‌ها برای آسیب‌دیدگی تاسیسات آب به ۱۷ هزار مورد رسید

  • کد خبر: ۱۴۵۵۷۴
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
تماس‌های مشهدی‌ها برای آسیب‌دیدگی تاسیسات آب به ۱۷ هزار مورد رسید
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: از صبح روز چهارشنبه تا امروز، ۲۱ تا ۲۵ دی، بیش از ۱۷ هزار تماس مربوط به یخ‌زدگی داشتیم که عمده موارد مرتبط با یخ‌زدگی لوله‌ها و تاسیسات داخلی منازل بود.

به گزارش شهرآرانیوز محمود محتشمی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: البته باید توجه داشت این موضوع در حیطه وظایف و مسئولیت شرکت آب و فاضلاب نیست. علی‌رغم این، در شرایط موجود با افزایش اکیپ‌های امداد به ۷۰ اکیپ برای رفع مشکلات مردم مشهد در حال خدمت‌رسانی هستیم.

وی اضافه کرد: مشترکان می‌بایست به منظور پیشگیری از یخ‌زدگی لوله‌ها و کنتور آب نسبت به عایق کردن محفظه کنتور خود با استفاده از پشم شیشه، پتو و یا لباس‌های کهنه اقدام کنند و شیر‌های آب و لوله‌های در معرض هوای باز را نیز بپوشانند. در شرایطی که شبکه داخلی منازل دچار یخ‌زدگی شده، می‌بایست برای یخ‌زدایی لوله‌ها و کنتور‌های آب از سشوار، آب گرم و نه جوش و گذاشتن کیسه آب داغ در کنار کنتور استفاده کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد خاطرنشان کرد: دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب مشهد با شماره ۱۲۲ با تمام ظرفیت مشغول پاسخگویی و راهنمایی مشترکین است، اما به این دلیل که حجم تماس‌ها زیاد است، ممکن است شهروندان پشت خط منتظر بمانند. به شهروندان توصیه می‌شود شکیبا باشند. ما تلاش می‌کنیم در اسرع وقت مشکل مردم را حل کنیم. در حال حاضر شرایط تامین آب شرب شهر مشهد در وضعیت پایدار قرار دارد و در هیچ نقطه‌ای قطع آب نداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->